Метою програми є систематизована теоретико-супервізійна та техніко-казуїстична підготовка в галузі психоаналітично-орієнтованої психотерапії в рамках вимог ЄФПП відповідно до розробленої програми базових теоретичних знань, що включає облігатні теми теоретичних та клінічних семінарів.
ТСП повторює основні засади та систему освітніх програм у європейських інституціях, відповідальних за підготовку з теоретичної частини психоаналітичних психотерапевтів та висловлює прагнення тренінг-комітету УАПП надати повноцінну систематизовану програму, в.т. числі для учнів, які надалі планують стати тренінг-терапевтами УАПП.
ТСП передбачає 4 семінари на рік в основних містах України (Харків, Дніпропетровськ, Одеса, Київ) тривалістю по 2 дні (уїк-енд).
Оргкомітет кожного семінару включає членів тренінгового комітету УАПП та Спостережних Членів УАПП із міста локації. Оргкомітет допомагає учасникам в організації занять, розміщенні та ін. Викладачі ТСП: тренінг-терапевти УАПП, дійсні члени МПА, у т.ч. планується залучення членів МПА та тренінг-аналітиків МПА з інших країн.
Кожен семінар ТСП проводиться за такою схемою:
Субота
1. Лекція на тему.
2. Лекція на тему або дискусія з роботи Фрейда або статті на тему.
3. Дискусія з роботи Фрейда чи статті з теми, чи з рефератів з теми. Реферати готують призначені заздалегідь учасники на заздалегідь обумовлену тему, призначається доповідач та опоненти.
4. Клініко-казуїстичний семінар з випадків учасників, в т.ч. пролонгований випадок.
Неділя
1. Лекція на тему.
2. Дискусія з роботи Фрейда чи актуальної статті на тему.
3. Клініко-казуїстичний семінар з нагоди учасників, у т.ч. пролонгований випадок.
Разом програма на 4 роки становить 224 години (56 годин на рік).
Загальний зміст ТСП
Вступ
1. Біографія З. Фрейда - 2 год.
2. Історія психоаналітичного руху. Сучасне становище психоаналізу у світі та Україні - 2 год.
3. Прикладний аналіз - 4 год.
Основні психоаналітичні моделі та теорії розвитку.
1. Несвідоме. Топічна модель - 4 год.
2. Структурна модель - 4 год.
3. Захисні механізми - 6 год.
4. Модель психічного конфлікту та симптомоутворення - 4 год.
5. Фази психічного розвитку - 4 год.
6. Сновидіння та його інтерпретація - 10 год.
7. Об'єктні відносини теоретично М.Кляйн - 8 год.
8. Перехідні об'єкти та значення оточення у концепції Д.Віннікота - 6 год.
9. Дитячий психоаналіз: А.Фрейд та М. Кляйн - 2 год.
10. Теорії Біону - 4 год.
11. Концепції останніх десятиліть - 4 год.
12. Психічна травма - 4 год.
13. Теорії нарцисизму - 6 год.
Психодинамічна психопатологія
1. Рівні розвитку особистості - 2 год.
2. Істерія - 6 год.
3. Фобії та панічні розлади - 6 год.
4. Обсесивно-компульсивні розлади - 4 год.
5. Перверзії - 6 год.
6. Нарцистичні розлади - 8 год.
7. Депресії - 6 год.
8. Шизофренія - 4 год.
9. Психосоматичні розлади - 4 год.
Психоаналітична техніка
1. Первинне інтерв'ю - 8 год.
2. Сеттінг та його значення - 6 год.
3. Перенесення - 8 год.
4. Контрперенос - 6 год.
5. Інтерпретація та інші види інтервенцій - 4 год.
6. Пророблення - 4 год.
7. Робочий союз - 4 год.
8. Психоаналітична ситуация - 4 год.
Список літератури надсилається учасникам до кожного семінару заздалегідь.
Загальна кількість учасників обмежена до 12 осіб. КК семінари паралельно у групах по 6 осіб.
Запитання орг внесків учасників ТСП обговорюються з тренінг-комітетом.